dimarts, 13 de novembre del 2007

MAGDALENES DE POMA I DE PINYONS


El meu marit diu que m'han quedat molt bones. A mi m'ha extranyat que la recepta no portés llevat però la veritat es que estan esponjoses. Jo li he afegit pinyonets i poma.

Ingredients:
4 ous
125 gr de farina
125 gr de sucre
100 gr de mantega
ratlladura d’una llimona
un grapadet de pinyonets
una mica de poma.

S’agafa un bol i hi posem els ous amb el sucre i ho barregem fins que quedi espumós, afegim la ratlladura de la llimona i la farina a poc a poc quan ho tinguem barrejat posem la mantega disolta i barregem una mica més.
Després ho repartim en motlles.
Tallem una mica de poma amb un pelador i ho posem a les magdalenes, jo ho he enfonsat una mica a la pasta però suposo que també és pot posar una mica per sobre i després he posat una mica de sucre per sobre.
Per les de pinyons posem uns quanta pinyonets a sobre i també una mica de sucre.

Escalfem el forn i després posem els motlles a dins a 180º-190º durant 20 minuts.

Crec que hauria d’haver omplert un pèl més els motlles, segurament m’haguessin quedat més maques.
Unes les he fet amb un motllo de silicona i les altres amb paper arrissat.